فرادانه شرکتی دانش‌بنیان و ساخته شده به دست دانشجویان فارغ‌التحصیل ایرانی است که محصول خوراک آبزیان را تولید می‌کند.

تولید خوراک آبزیان توسط شرکت دانش‌بنیان+ عکس

روانشناسی در مدیریت– بوشهر، فاطمه مظفری‌پور: نام اولین غرفه نمایشگاه را که می‌بینم به سمتش می‌روم و با خوش آمدگویی بانوی جوان وارد محل اسکان فرادانه‌ای‌ها می‌شوم، بطری‌های شیشه‌‌ای مملو از دانه‌های قهوه‌ای رنگ نظرم را جلب می‌کند و اگرچه برای من محتوای درون بطری‌ها غریب و ناآشناست اما نقل مجلس تمام بازدیدکنندگانی که در غرفه فرادانه نشسته‌اند، محتوای همین بطری‌هاست.

مصاحبه خبرنگار فارس با کارشناسان شرکت فرادانه در نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات بوشهر   برای شناخت فرادانه کافی است در جمع یکی از پرورش‌دهندگان آبزی‌پرور بوشهری بنشینم و همین کار را می‌کنم، گویا فرادانه که شرکتی دانش‌بنیان و ساخته شده به دست دانشجویان فارغ‌التحصیل ایرانی است، محصول خوراک آبزیانی را تولید کرده است که بیماری‌های شایع در مزارع پرورش را کنترل کرده و روند پرورش آبزیان را به بهبودی چشم‌گیر رسانده است. مهمان‌نوازی بوشهری‌ها در استقبال از فرادانه بوی گل‌های رنگارنگ و تازه، مشام هر بازدیدکننده‌ای را در غرفه پُر می‌کند. تاج‌گل‌ها و دسته‌گل‌هایی که در طی سه روز، از پرورش‌دهنده‌ها و شرکت‌های هم‌صنف به غرفه فرادانه تقدیم شده است، حاکی از اعتبار و نشان بالندگی فرادانه در جمع فعالان صنایع شیلاتی است.

مشاوره کارشناسان فرادانه به پرورش دهندگان آبزیان در نمایشگاه تخصصی  صنایع شیلات بوشهر   چشمم به بازدیدکننده خارجی سیاه‌پوستی می‌رسد که با احترام کارشناسان فرادانه، به داخل غرفه می‌آید و در گفت‌وگو با کارشناس زبان انگلیسی فرادانه، راجع‌به کارایی خوراک آبزیان فرادانه در کنترل بیماری آبزیان و تجربه مشابه مزارع پرورش آبزیان در کشور خودش سخن می‌گوید. در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیلات به حضور روزانه نزدیک به ۳۰ نفر بازدیدکننده فعال عرصه صنایع شیلات می‌اندیشم، افرادی که برای خرید محصول‌های فرادانه از استان‌های همجوار به بوشهر آمده‌‌اند و در انتهای غرفه در اتاق شیشه‌ای، به امضای قرارداد با مدیرعامل فرادانه می‌پردازند. پرورش‌دهندگان آبزیان به فرادانه پناه آورده‌اند برخی از بازدیدکنندگان نیز صاحبان مزارع پرورش آبزیانی هستند که در کار خود به مشکلاتی رسیده‌اند و اکنون با حالی مستأصل و نگاهی نگران به فرادانه پناه آورده‌اند اما پس از گفت‌وگو با کارشناسان فرادانه، دیگر خبری از پرده‌های غم نشسته بر چهره‌شان نبود و با لبخند و درآغوش کشیدن کارشناسان فرادانه، غرفه را ترک می‌کردند.

حضور شرکت دانش‌بنیان فرادانه در نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات بوشهر   فضاسازی فرادانه‌ای‌ها در این نمایشگاه منجر به این شده است که بسیاری از پرورش‌دهنده‌های بوشهری با خانواده خود به غرفه فرادانه بیایند. اکنون دست کشیدن مدیرعامل فرادانه بر سر دخترک کوچک مراجعه‌کننده‌ای که به همراه پدر و مادرش به غرفه آمده است را می‌بینم و چهره مملو از رضایت و لبخند خانواده‌ای که حالا گویا راه چاره خود را برای بقای شغل پدر خانواده پیدا کرده‌اند. فرادانه کام مردم بوشهر را شیرین کرد در این میان روی فرادانه‌ای‌ها برای عموم مراجعه‌کنندگانی که تنها برای ساعتی استراحت کردن پس از گردش در نمایشگاه به غرفه آمده‌اند هم باز است و با پذیرایی‌های متنوع، کام خستگان را خارج از چهارچوب سیاست‌های اداری و کاری، شیرین می‌کنند.

استقبال از شرکت دانش‌بنیان فرادانه در نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات بوشهر    در روز آخر، غلغله‌ای بیشتر با حضور مراجعه‌کنندگان به غرفه به‌ راه افتاده است، گویا بسیاری برای دیدار با فرادانه‌ای‌ها، آخرین مهلت باقی‌مانده را غنیمت شمره‌اند و به بزرگترین گردهمایی صنایع شیلات جنوب کشور روی‌آورده‌اند و هر کدام با عکس دست‌جمعی که با لبخند در دوربین فرادانه ثبت شده است، غرفه را ترک می‌کنند.  پایان پیام/

Leave a Reply